Konferencje dla blogerek '2020

Choć  bloguję już ósmy rok, dopiero niedawno zaczęłam brać udział w konferencjach dla blogerek. Jak dotąd byłam na niewielu, ale doszłam do wniosku, że warto się nimi zainteresować. 


Można wziąć udział w ciekawych warsztatach, posłuchać wykładów, zdobywając przydatną wiedzę. A przede wszystkim można w końcu spotkać, tak „na żywo”, osoby, z którymi człowiek zna się od lat z blogów (ja w tym tkwię już 8. rok!).


Przeglądając internet, w poszukiwaniu tego typu wydarzeń można zauważyć, że wiele imprez dla blogerów „pojawia się i znika”. Pod wieloma adresami, pod którymi znajdowały się kiedyś strony takich wydarzeń dziś wiszą reklamy.

Przetrwały nieliczne takie imprezy organizowane cyklicznie, ale pojawiają się nowe. W gruncie rzeczy jednak jest ich niewiele.

Przygotowałam krótkie zestawienie konferencji dla blogerów, które wydają się ciekawe i warto się nimi zainteresować. Wymieniam je w kolejności chronologicznej.


Meet Beauty


Odbędzie się 16-17 maja 2020
W Warszawie, w Digital Knowledge Village, Puławska 457


Meet Beauty Conference to konferencja dedykowana blogerom i vlogerom (a także instagrammerom), zajmujących się tematyką urody. Jest to też spotkanie w jednym miejscu znanych blogerów i specjalistów reprezentujących topowe marki z tej kategorii.

Podczas konferencji można poszerzyć swoją wiedzę z zakresu sposobu prowadzenia bloga i vloga, komunikacji marketingowej, a także uczestniczyć w licznych warsztatach i prezentacjach przygotowanych przez ekspertów branży. Ideą konferencji jest nawiązywanie i budowanie relacji między blogerami, a markami, dzielenie się wiedzą, wspólną pasją oraz nowościami w branży.

Konferencja odbywa się cyklicznie co rok, od 2015 roku. Dotychczas nie brałam w niej udziału, ale po Waszych wpisach, zgłosiłam się, żeby to nadrobić. :-)

Do udziału w konferencji można było się zgłaszać do 14 lutego. Do udziału w wydarzeniu zostanie zakwalifikowanych 300 osób.


Więcej informacji https://www.meetbeauty.pl/



Influencers Live Wrocław


Odbędzie się 30-31 maja 2020
We Wrocławiu, w Hali Stulecia

Jak można przeczytać na stronie organizatorów „jest to konferencja dla influencerów, którzy mają wielu stałych odbiorców, ale potrzebują kilku porad lub pokierowania, by efektywnie spieniężyć swoje działania w sieci. Dla tych, dla których tajniki internetowego sukcesu są tak jasne, jak etapy wielkiego wybuchu dla Stephena Hawkinga. W 2020 roku to wszystko otaczamy myślą przewodnią, jaką jest: odpowiedzialność.”

Tematy wydarzenia to: jak odnieść sukces w Internecie, jak budować swoją markę, jak osiągać lepsze zasięgi, tworzyć lepsze treści, wideo i zdjęcia. 

Rok temu konferencja Influencers Live odbyła się w Poznaniu. Nie brałam w niej udziału i w tej raczej też nie wezmę. Odbywa się we Wrocławiu, gdzie musiałaby odbyć wyprawę i pod koniec maja, kiedy ze względów zawodowych nie będę mogła sobie na to pozwolić.

Więcej informacji https://influencerslive.pl/ 


See Bloggers 


Odbędzie się: brak informacji (zwykle odbywa się latem)

To najdłużej istniejąca impreza dla blogerów w tym zestawieniu. Konferencja See Bloggers odbyła się już 7 razy. Przez pierwsze lata organizowano ją w Trójmieście, a 2018 roku – w Łodzi. Nie znam daty ani miejsca tegorocznej edycji, ale gdy poznam – uzupełnię.

Co roku czytam relacje na Waszych blogach, a sama jak dotąd nie wzięłam w niej udziału. 


Beauty Days Blogger


Odbędzie się 18-20 września 2020
W Warszawie, w Ptak Expo

Beauty Days Blogger to spotkanie aż 3000 influencerów urodowych. Odbywa się w czasie targów Beauty Days, natomiast rejestracja influencerów trwa już teraz.
Podczas wydarzenia można zwiedzać targi, robić zakupy na licznych stoliskach i rozmawiać z ich pracownikami. Są także ciekawe wykłady i warsztaty dla blogerów.

Wzięłam udział w tych targach we wrześniu ubiegłego roku. Tutaj można przeczytać relację. Mam nadzieję, że w tym roku też się załapię, bo warto było.

Więcej informacji https://beautydays.pl/



Influencers About Beauty

Odbędzie się: brak informacji

W ubiegłym roku konferencja „Influencers About Beauty” odbywała się w tym samym czasie, co targi Beauty Days. Obawiałam się, że nie dam rady zdążyć na obydwa wydarzenia i zrezygnowałam, ale żałuję, bo dziewczyny udowodniły, że można było odwiedzić obydwa.

Usłyszałam wiele dobrego o tym wydarzeniu, więc jeśli odbędzie się kolejna edycja i nie odciągnie mnie od niej praca lub inne takie przyziemne sprawy, to chętnie wezmę w niej udział. I uzupełnię informacje. :-)


Bierzecie udział w takich wydarzeniach? Co o nich myślicie?


PS. Pisząc ten post dostałam informację, że będę jedną z 300 blogerek na MeetBeauty. To będzie mój pierwszy udział w tej konferencji. Kogo spotkam?


21 komentarzy:

  1. Ja też na blogu od 8 lat :) W tym roku nwybieram się na Meet Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda nam się spotkać. :-) Mamy blogi mniej-więcej w tym samym wieku. :-)

      Usuń
  2. Ja jestem 7 lat, ale jakoś tak nie było mi dane jechać tak daleko. Na meet beauty nawet się nie zgłaszałam, ponieważ kończę szkołę, będą egzaminy, to jest ważniejsze na razie. Później zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie akurat Meet Beauty i Beauty Days są blisko - pod nosem je mam. ;-)

      Wcześniej się nie zgłaszałam, bo mi to zawsze kolidowało z pracą.

      Usuń
  3. I have never been to a conference for bloggers, not sure how many there are in Scotland! I have met a few lovely people through blogging though - a Spanish girl and an Italian girl :-D

    Sounds fun for sure :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram się na Meet Beauty. Chętnie wybrałabym się też na Influencers Live, ale mam inne plany na ten weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że pokażesz na blogu co tam się działo :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam przyjemność uczestniczyć w Meet Beauty po raz 5 :) Na See Blogers niestety byłam tylko raz (jakoś terminy mi nie pasują) :( A i miałam okazję być na Influencers About Beauty i Beauty Days Blogger :) Zgłosiłabym się na konferencję do Wrocławia, ale obawiam się, że zbyt dużo spraw zawodowych zbiegnie mi się z tym terminem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś na wszystkich Meet Beauty! :-)

      Mnie od początku wyciągano, ale najpierw unikałam takich spotkań, a potem zawsze termin pokrywał się z terminem corocznego eventu związanego z moją pracą, więc się nie zgłaszałam.

      Też się nie wybiorę raczej do Wrocławia.

      Usuń
  7. Nie byłam jeszcze na żadnym takim spotkaniu, pech w tym, że zawsze wypadają w weekendy kiedy mam klientki makijażowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dotychczas też się pokrywały z pracą. Z wydarzeniem, z którego nie mogłam się wymigać... Więc tylko czytałam na blogach, jak było... ;-)

      Usuń
  8. Nigdy nie byłam na takich wydarzeniach, ale może kiedyś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jak na razie nie wybieram sie na spotkanie Bloggerow, ale nie wykluczam ze kiedys to nastapi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystam z takich imprez, ale przede wszytskim na miejscu, w Warszawie. Byłam na Meet Beauty dwa razy, na Targach Beauty Days i na Influencers About Beauty. Teraz też będę na Meet Beauty. :)

    OdpowiedzUsuń