Przedświątecznie (czyli przeprowadzka i ogólny chaos)

Idą Święta i zgodnie z blogową tradycją powinnam już zacząć wpisy o świątecznej tematyce...


...tymczasem mam dziś koszmarną migrenę, a jutro pierwsza część przeprowadzki, więc pakuję się chodząc po domu jak półprzytomny zombiak.

Przez panujący tu bałagan (eufemizm) nie mogę nawet zrobić zdjęć świątecznych, więc w bożonarodzeniową atmosferę wprowadzą Was inni fotografowie.

Mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić w następne święta – już w nowym mieszkaniu, gdzie będzie więcej miejsca na rozmaite dekoracje i fotograficzne wybryki.





A jak tam u Was? Zaczęłyście już przygotowania do Świąt?


(Zdjęcia: Lights4Fun)


14 komentarzy:

  1. Mi na migrenę najlepiej pomaga sen. Tak 30-40 min. i wstaje jak nowa 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spedze Swieta u Rodzicow i nie musze sie martwic prxygotowaniami.uff

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie wiem, co zrobię na te święta. Jestem zaproszona z córką do jej niedoszłej teściowej, zrobię jakieś ciasto i to wszystko. Niestety, nadal nie mam pracy, niewiele mogę zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Swieta spedzam u siebie z mezem, u tesciowej i u naszych znajomych wiec zapowiada sie ciekawie hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja prawie nic nie zrobiłam, co mogłabym nazwać przygotowaniami do Świąt. Pomijam kilka prezentów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Migraine suck - hope you feel better.

    I did most of the gift shopping today :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeszcze coś do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby szybko udało Ci się uporać z bałaganem! Kres przeprowadzki jest niestety trudny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jesooooo.... a ja mam jeszcze okna brudne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w przeprowadzce! U mnie totalny roz... bałagan we wszystkim. Święta będą improwizowane i głównie poza domem, więc się aż tak nie spinam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, żeby przeprowadzka była szybka, sprawna i bezbolesna ;) ja mam już większość prezentów kupionych lub zamówionych więc chyba zdążę przed świętami:D

    OdpowiedzUsuń
  12. These Christmas photos are absolutely beautiful! I love this time of year. I really hope you have a good week.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się dwa lata temu przeprowadzałam zaraz po świętach :D

    OdpowiedzUsuń