Grudniowo

Czekałam na ten grudzień z niecierpliwością, bo listopad mnie wykończył.

Garden Trading

Miałam tyle pracy, że brakowało mi czasu na blogowanie. Dopiero teraz mogę przygotować nowe wpisy i postanowiłam, jak co rok, zrobić trochę postów „wnętrzarskich” związanych ze świętami.

Ostatnio blog stawał się coraz bardziej „beauty blogiem”, a coraz mniej w nim było wnętrz, jednak lubię taką tematykę i nie chcę od niej odchodzić. Lubię też „sezonowe” zdjęcia, więc w grudniu pojawi się ich tu trochę.

Garden Trading

Lights4fun

Garden Trading

Garden Trading

Lights4fun

Garden Trading

Ginger Ray

Garden Trading

Jeśli i Wy lubicie takie zdjęcia, więcej ich znajdziecie pod tagami Święta i Boże Narodzenie.

Zapraszam też na świąteczną tablicę na Pinterest. To grupowa tablica i jeśli chcecie dołączyć do grupy, napiszcie w komentarzu (najlepiej tu) albo na mail, to Was dodam!



PS. Ciekawostka: właśnie odkryłam, że podobny wpis zamieściłam dokładnie cztery lata temu (3 grudnia 2014). :-)


24 komentarze:

  1. What a great idea. Looks so good.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od początku listopada popadłam w christmasowy klimat, szukam, grzebię w necie (na Twojej tablicy również) i próbuję nacieszać oczy. I wcale przewcale mi się świąteczne klimaty nie opatrzyły, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :-)

      Ja miałam takie plany, ale już prawie połowa grudnia, a ciągle nie mam kiedy. Bo teraz nadrabiam zaległości domowo-rodzinno-towarzyskie ;-)

      Ale byłam u Ciebie na blogu i widziałam piękne skarpetki! :-)

      Usuń
  3. Mój listopad też był nie do zniesienia, dobrze, że się już skończył :D Piękne wnętrza ahhh ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję więc takiego listopada. Na szczęście on już za nami. ;-)

      Usuń
  4. Świąteczne dekoracje są takie piękne. Szkoda, że dom się nie rozrasta i nie ma gdzie pomieścić wszystkich tych śliczności. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam ten sam problem. Za mało miejsca na wszystko ;-(

      Usuń
  5. Przepiękne inspiracje, szkoda, że u mnie w pokoju tak się nie da zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czas Swiat i inspiracje cudownymi, pelnymi klimatu zdjeciami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mnnie ten cały rok wykończył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w sumie też, a właściwie ostatnie półtora roku...

      Usuń
  8. Uwielbiam świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne inspiracje świątecznych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie zdjęcia potrafią zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne świąteczne klimaty :) Święta już coraz bliżej

    OdpowiedzUsuń