Świąteczne crackery z kosmetykami i kosmetyki z motywami świątecznymi

Znam kogoś, kto ozdabia choinkę wyłącznie jedzeniem i kogoś, kto wieszał na niej pluszaki. Teraz można sobie ozdobić choinkę także kosmetykami. A może ktoś już to robi? ;-)

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7.

Kilka lat temu odkryłam kalendarze adwentowe z kosmetykami, teraz widzę coraz więcej pomysłów na połączenie kosmetyków ze świętowaniem okołobożonarodzeniowym.

Po wyciągnięciu ostatniej niespodzianki z kalendarza, nadchodzi czas na postawienie sobie w domu kosmetykowej choinki i powieszenie na niej takowych ozdób. ;-) I jest tego tyle, że naprawdę można to zrobić! ;-)))

Crackery to kartonowe opakowania, przypominające cukierek, które tradycyjnie otwiera się w ten sposób, że dwie osoby ciągną je za końce, a ten, komu zostanie większa część, dostaje zawartość. Jest to podobno brytyjska tradycja bożonarodzeniowa, ja o istnieniu crackerów dowiedziałam się dopiero w dorosłym życiu, ale podoba mi się ten pomysł.

W tym roku pomysł ten wykorzystało tyle firm kosmetycznych, że kiedy przygotowywałam wpis o kalendarzach adwentowych z kosmetykami, byłam zaskoczona ilością crackerów, które znalazłam przy tej okazji. Kilka dni temu, podczas szybkiej wizyty w Sephorze zdziwiło mnie, jak wiele z nich jest dostępnych w Polsce...

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.

Crackery Tony Moly

1. / 2. / 3.
Crackery Sephora Collection



Crackery to nie wszystko. Firmy kosmetyczne chętnie wykorzystują także inne świąteczne motywy. Too Faced przygotowało paletę cieni z „czekoladowej” serii o nazwie „Gingerbread” przypominającą pierniczek, zestaw paletek w postaci choinki i kilka innych w podobnej stylistyce.



Benefit wypuścił serię zestawów przypominających torty albo stojące jedno na drugim pudełko z kosmetykami... a może to też choinki?




Niektóre ich kosmetyki pojawiły się w wersji umożliwiającej powieszenie na choince. Podobne "ozdoby choinkowe" mają w swojej ofercie m.in. Oskia, Burt's Bees i Sephora, która przygotowała też kartkę świąteczną z minimaskarą.




A to jeszcze więcej crackerów, które znalazłam w różnych sklepach (skrypt, który je wyświetla, działa tak, że te, które są usuwane, będą znikać).



Co myślicie o tej tradycji? Chciałybyście dostać taki cracker?




31 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, ale ceny już niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że chciałabym zostać obdarowana takim cudnym crackerem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam w sephora jes no i kurka małe się wydają ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam w Sephorze i dostałam oczopląsu <3 Jak można tak kusić :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne i zachecajace "cukierasy" hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Not too serious blog19 listopada 2018 21:56

    W końcu Święta to biznes ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzy mi się z Harrym Potterem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cracker? Mnie też z angielskimi książkami się kojarzą, choć całkiem niedawno dopiero czytałam o nich.

      Usuń
  9. Great post, photos are amazing!! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post ---> https://beautyshapes3.blogspot.com/2018/11/over-knees-boots-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ się zrobiło słodko :) Uroku takim prezentom nie można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał tez jestem zaskoczona ich ilością :) Na jakiś się z pewnością skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem. I też mnie kuszą. One i kalendarze adwentowe...

      Usuń
  12. Ile frajdy można mieć z jednej małej choinki :D
    Ja muszę w końcu skusić się na jakiś kalendarz adwentowy, ale jest tak ogromny wybór, że ciężko dokonać mi wyboru :)

    Marti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam, czy nie ulec i się nie skusić, choć ostatnio nakupiłam trochę kosmetyków i powinnam się wstrzymać. No, ale święta są raz w roku... ;-)

      Usuń
  13. Ile piękności. Cięzko zdecyować się choćby na dziesięć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba będę nudna, bo mnie takie rzeczy nie pociągają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Crackery od TM są słodkie, ale kolorówka nie powala na kolana...

    OdpowiedzUsuń