Piątka na piątek: Grudniowe odkrycia blogowe

Choć część grudnia spędziłam bez internetu, odkryłam trochę ciekawych blogów.


Niektóre odwiedziłam już wcześniej, ale w grudniu zaczęłam częściej je odwiedzać, więc to one trafiły do zestawienia. Znalazłam też kilka blogów, które ciekawie się rozwijają i teraz się w nie wczytuję.

Kolorowe Marzenia Ali


W domu Ali jest tak magicznie i tyle się dzieje, że odkąd odkryłam jej blog, zaglądam do niej z przyjemnością i ciekawością, co nowego przygotowała?

Explosive Mixture


Czyli wybuchowa mieszanka lajfstajlowo-muzyczno- kosmetyczna. Różnotematyczny blog pisany lekkim piórem.

Malujesie


Estetyczny blog kosmetyczno-makijażowy, autorka dba o jakość zdjęć. :-)

Szpilki i spinki


Blog głównie kosmetyczny, ale ciekawym pomysłem są konkursy, w których uczestnicy mogą wyżyć się literacko. :-)

Angietrucco


I znowu blog kosmetyczny, bogato ilustrowany zdjęciami.

Mam nadzieję, że kolejne ciekawe blogi odkryję dzięki konkursowi na Wpis Roku 2014. Do wygrania się świetne nagrody, ale bez względu na nie – jest okazja, aby pokazać swój blog! :-)


37 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z wymienionych blogów :) ale z przyjemnością poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No to teraz jest mi podwójnie miło - z uwagi na to, że Spinki i Szpilki znalazły się w tym rankingu i dlatego, że już go znasz:).

      Usuń
  3. Znam blog Malujesie i bardzo lubię tam zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs jest super - zazdroszczę Ci pomysłu!!! :) Oczywiście wzięłam udział:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych blogów ale już idę nadrabiać zaległości..

    OdpowiedzUsuń
  6. No to kolejna porcja do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli coś nowego do poczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam żadnego, ale zaraz je zobaczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale z chęcią zaraz zaobserwuję i z chęcią będę zaglądać częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie zestawienia, bo dzięki nim odkrywam nowych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaraz się zabiorę za przeglądanie blogów :)! Uwielbiam tę Twoją serię odkryć, bo zawsze coś nowego można zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeej <3 Dziękuję za wyróżnienie ;) :* Baaardzo mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych blogów. Ale zaraz sprawdzę jak się prezentują.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam dwa z nich, lecę zaglądnąć na pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam żadnego z tych blogów, ale na pierwszy będę z chęcią zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka do nadrobienia, bo nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I tym sposobem odkryłam dwa nowe miejsca w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. żadnego z blogów nie znam, ale chętnie pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oho, znowu będzie kogo podglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Blogów nie znam, ale chętnie zajrzę. Fajnie, że ktoś wyszukuje te perełki blogowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jakoś nigdy wcześniej na żaden z nich nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też uwielbiam szpilki i spinki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuję się zaszczycona! Dziękuję ślicznie!!! To straszny motywator dla mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam explosivemixture i to osobiście - gorąco dopinguję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ala jest najlepsza <3 Resztę chętnie odwiedzę i poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biegnę zajrzeć na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnego z tych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Żadnego nie znam, więc z chęcią nadrobię zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe blogi. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurcze, dziękuję, że TUTAJ jestem, wróciłam z ferii i przez przypadek zajrzałam do Ciebie i taka niespodzianka, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń