Piątka na piątek: 5 ciekawostek

Dziś krótko i zwięźle: oto piątkowa piątka „internetowych ciekawostek”, głównie artystycznych.


Szalone zdjęcia miłośników kotów

Autorstwa fotografki Andreanne Lupien.


Gdzie królowa (i nie tylko) chadza piechotą ;-)

Cristina Guggeri spróbowała pokazać nam, jak tam wyglądają.


Ile kosztowałyby mieszkania z filmów i seriali?



Gdyby zamiast malować pstrykali „selfie”...

Ciekawa reklama Samsunga. :-)


Ponad 40 oryginalnych kalendarzy

Mamy styczeń, może przydadzą Wam się takie pomysły? ;-)


Miłego weekendu!




23 komentarze:

  1. Co do nr 2 to widziałam i uważam, że ciekawie to zrobiła, bo wszyscy jesteśmy ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obama na tronie mnie rozwalił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy link o kociakach nie działa :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ela ujęła mnie swoim człowieczeństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha ten aparat i selfie portretów rozwalił mój dzień radośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja Samsungowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzałam wszystkie domy, niektóre to niezłe marzenie :)
    Przy okazji, nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award! Mam nadzieję, że odpowiesz, chociaż w komentarzach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzę tam na pewno, bo chyba wszystko mnie ominęło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne strony! Najbardziej spodobała mi się ta z kalendarzami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalendarze są boskie! Swoją drogą, jak już jesteśmy przy kotach i kalendarzach: w tym roku wszystkich namawiałam na zakup naszego hospicyjnego kalendarza z kotami - ilustrowany pracami zaprzyjaźnionych graficzek! Cudo! Mam nadzieję, że nie zostanie to potraktowane jako spam:
    http://kocie-hospicjum.pl/kotografika-2015/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super linki, chętnie przygarnęłabym nie jeden kalendarz z ostatniej pozycji :P *przeurocze*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalendarze genialne!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. te niektóre kalendarze to bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I od razu człowiek weselszy. Tym bardziej, że piatkową piatkę sprawdził w poniedziałek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie zaciekawił wpis o cenach mieszkań z filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super jest ten wpis o wartości mieszkań filmowych bohaterów. I oczywiście oszalałam na stronie z kotami. Widzę, że moje dwa mają szansę na karierę, bo też czasem zachowują się akurat jak na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę się za czytanie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń