Piątka na piątek: 5 blogów o wnętrzach

Bardzo lubię czytać Wasze blogi, lubię szukać nowych i znajdywać takie, na które będę wracać. Są też takie, na których od dawna niezmiennie bywam regularnie.


Znajduję tam wiele pomysłów i inspiracji, odkrywam ciekawych ludzi i ich twórczość. Zaglądam na takie strony z przyjemnością.

Postanowiłam dzielić się tymi odkryciami. Będę to robić w piątki (jeszcze nie wiem, czy w każdy piątek, bo wkrótce zaczną mi się wyjazdy) i za każdym razem będzie to pięć adresów. Stąd tytuł serii:

Piątka Na Piątek!

Dziś blogi o aranżacji wnętrz, które odwiedzam od kilku lat. Trzy anglojęzyczne, dwa hiszpańskojęzyczne, ale jeśli nie czytacie w tych językach – i tak warto tam zajrzeć – dla zdjęć! :-)


Blog prowadzi sympatyczny i utalentowany Will, o którym już pisałam – np. w tekście o katalogu Ikea. Bardzo lubię jego pomysły, upodobanie do kolorów i umiejętność dostrzegania piękna nawet tam, gdzie mało kto by je dojrzał.


Klimatyczny i inspirujący blog, pełen ciekawych zdjęć, świetnie urządzonych wnętrz i gadżetów i pomysłów. 


Szukasz pomysłów na wnętrze? Zajrzyj tam, a na pewno coś znajdziesz. Ogromne zasoby zdjęć. I to jakich... :-) To już właściwie nie blog, a jakby rozbudowany magazyn wnętrzarski...


Autorka tego bloga jest absolwentką historii sztuki, a obecnie prowadzi sklep z wyposażeniem wnętrz. Na jej blogu czuję się jak w domu – przytulnym i ciepłym, a przy tym wysmakowanym i urządzonym z polotem.


Styl skandynawski po hiszpańsku. ;-) Wiele pomysłów i inspiracji, w tym mój ulubiony dział  - urządzone prawdziwe mieszkania wraz z załączonym planem. Naprawdę to bardzo przydatne i inspirujące. Czasem też pocieszające, kiedy okazuje się, że w małym mieszkanku można tyle zdziałać! ;-)

Korzystając ze sposobności mam do Was pytanie: czy znacie jakieś ciekawe i godne polecenia blogi? Nie muszą być wnętrzarskie. Mogą też być Wasze własne...

Teraz jest tyle blogów, że jakby się wśród nich nie poruszać, trudno nie ominąć wielu naprawdę świetnych.

Dodam jeszcze, ze wybór pięciu nie był łatwy, o ile o dwóch od razu wiedziałam, że powinny się znaleźć w pierwszym wpisie w tej serii, to na trzy kolejne miejsca pchało się wiele blogów, które lubię. O nich napiszę innym razem. ;-)

PS. Jak Wam się podoba logo serii?

31 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywny pomysł;) niestety nie znał zadnego z powyższych, w wolnej chwili nadrobię zaległości;))

    OdpowiedzUsuń
  2. weszłam i obejrzałam, to prawda, zdjęcia są profesjonalne i ciekawe .
    http://www.desiretoinspire.net/ - mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znam tych blogów i bardzo się cieszę, że mogę je dzięki Tobie poznać :) To prawda, blogów jest taki ogrom, że perełki bardzo często lubią się schować w jakieś niewidoczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Często te najbardziej rozreklamowane blogi są nieciekawe i wtórne, za to są i takie, których właściciele nie są reklamowani i sami się nie reklamują, za to przygotowują świetne materiały i mają naprawdę świetne blogi. :-)

      Usuń
  4. Dzięki za Twoje typy, chętnie poprzeglądam, inspiracji nigdy nie za wiele :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zobaczę te blogi :D | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre inspiracje świetne! Mi zostaje tylko pooglądać, bo na wynajmie nic nie mogę robić i nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już możesz wymyślać swoje przyszłe mieszkanie. Ja tak robiłam mieszkając w wynajętych! ;-)

      Usuń
  7. Uwielbiam tego typu blogi, są tam niesamowite inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo super, dzięki za linki, nie znałam tych blogów, a z chęcią zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych blogów, ale chętnie na nie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory nie znałam tych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zwiedzę je z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie linki zapisałam i zamierzam dokładnie przestudiować bo ja takie małe remonty i zmiany u siebie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już myszkuję po blogach,inspiracji zawsze się przydadzą :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę poodwiedzać
    bo do blogów o wnętrzach, przyznam że jeszcze nie zaglądałam

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie już od dawna króluje znana pewnie też Tobie: http://podnorweskimniebem.blogspot.com
    Jej domek to niemal mój ideał.
    Za jakiś rok się przeprowadzam z rodzicami z mieszkania do domu "na wsi" (czyt. uroczo położonym zadupiu obecnej dzielnicy, niestety okupowanym przez coraz to liczniejsze wille bogaczy) i miałam w planach dość skromnie urządzić pokój głownie w bieli z akcentami kobaltu. Jednak trochę się naoglądałam wnętrz w stylu "norweskiego nieba" i chcę teraz przyszły pokój ozdobić akcentami ludowymi, babciowymi by wciąż było skromnie ale przytulniej :)
    Moje sukulenty gryzą się taką wizją ale coś się na to poradzi ^^
    Jednak trochę się ostatnio naogląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten blog.

      To prawda, że takie domowe dodatki dodają ciepła i przytulności,a sukulenty- do wszystkiego da się je dopasować.

      Usuń
  16. chętnie sobie poprzeglądam - właśnie jestem na etapie przeszukiwania zasobów internetu w poszukiwaniu inspiracji żeby urządzić mieszkanie a takie top5 wiele ułatwia! faktycznie w gąszczu stron i blogów ciężko czasem znaleźć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajrzę z przyjemnością:),ale... Kobieto..., Ty mnie pozbawiasz odrobiny mojego wolnego czasu...No jak tak można...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wstyd, nie znam żadnego, a lubię na takich blogach spędzać czas

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio nie mam czasu,żeby wyszukiwać nowe blogi, więc taki spis mi się bardzo podoba :) Już zaczynam przeglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam 2 z tych 3. Podoba mi się blog hiszpańskiej historyczki sztuki, mamy ze sobą wiele wspólnego i chyba podobny gust.

    Mogę polecić dwa blogi, które być może znasz:
    http://kokopelia.pl/
    http://www.79ideas.org/

    Niby mam swojego kokoniarskiego bloga tu, ale wciąż leży odłogiem, a mi się nie chce robić zdjęć (więc NIE zapraszam, bo wstyd). Jakiś marazm jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te blogi reprezentują bardzo profesjonalny poziom - podobają mi się szczególnie zdjęcia.

    Widzę, że Twoje zainteresowania zahaczają o to, czym się zajmuję. Poszukuje osób, które chciałyby mnie czegoś nowego nauczyć, zainspirować – a zarazem z chęcią nauczą się czegoś nowego ode mnie. Specjalizuje się w homestagingu i o tym jest mój funpage, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Desire to inspire!!!!<3 Przepadałam;)

    OdpowiedzUsuń