IKEA: Wiosenne nowości 2021

Czas pędzi tak, że dopiero co mieliśmy zimę… a co tam zimę? Dopiero co mieliśmy jesień! A tu już wiosna nadciąga…



Czas pędzi tak, że dopiero co mieliśmy zimę… a co tam zimę? Dopiero co mieliśmy jesień! A tu już wiosna nadciąga...


No i wierzyć mi się nie chce, że to już ponad miesiąc od ostatniego wpisu! Przecież dopiero co, go dodałam!


Wracam dziś ze zdjęciami nowości IKEA, a w weekend mam nadzieję sfotografować i wkrótce Wam pokazać nowości i odkrycia ostatnich tygodni.













Miłego weekendu!



(Zdjęcia: IKEA)



21 komentarzy:

  1. Zawsze się coś ciekawego wypatrzy :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wkrótce się tam wybieram i na pewno nie wrócę z pustymi rękami. ;-)

      Usuń
  2. Zawsze ubolewam, że mi nie po drodze z tym sklepem, a tyle fajnych rzeczy mogłabym kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam daleko i nie miałabym nic przeciwko temu, żeby otworzyli sklep gdzieś koło mnie. ;-)

      Usuń
  3. ekstra nowości chyba bedzie trzeba wybrac się do ikei

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest to naturalne drewno :) Idealne wnętrza dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, bo jest tak prosto a nawet surowo a zarazem pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ikea ma zawsze trafione stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ikea idzie w bnardzo moja strone :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten sklep, fajne propozycje, dużo naturalnych materiałów, czyli to co lubię najbardziej:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo jak ja dawno nie byłam w Ikei, kawał czasu. Teraz to już nie pójdę, bo zamykają jutro. Ciekawe kiedy otworzą. Najgorsze że przedszkole zamykają, a ja mam jeszcze dwie córki na zdalnym. Kiszka trochę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię meble i dodatki Ikei. Mają fajny asortyment.

    OdpowiedzUsuń