Świąteczne dekoracje 2020

Idą święta i jak to zwykle u mnie w grudniu, mam mnóstwo pracy, a do tego jeszcze doszły zdrowotne zawirowania... Więc jak na razie świąteczne szaleństwo objawia się u mnie na blogu.


Garden Trading


Dziś jeszcze kilka pomysłów na świąteczne dekoracje.



Annie Sloan

Garden Trading

Garden Trading

Garden Trading

Garden Trading

Heavenly Homes and Gardens

Heavenly Homes and Gardens


Lights4fun

Lights4fun

Lights4fun

Lights4fun

Sophie Allport

Sophie Allport


Powiem Wam, że jestem pod wrażeniem mnogości i różnorodności świątecznych artykułów w sklepach.


Jak tam u Was? Macie już świątecznie w mieszkaniach?




12 komentarzy:

  1. Piekne dekoracje u mnie tez rzadzi zielen i biel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj prawie zamieszkałam w Home&You. Jak weszłam, to wyjść nie chciałam, jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje. Wczoraj przyszła mi właśnie moja paczka z Home&You z PRZEDostatnimi świątecznymi dodatkami. Ostatnie mam zamiar kupić na wyprzedażach :)
    Załuje, że nie mam ogromnego domu i piecyka <3 Już wiem jaki panowałby tam klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. My w tym roku pierwszy rok bez choinki, ponieważ mamy dwa małe koty ;) ale na półeczce w biurze stoi świecąca gwiazda :) musi nam to wystarczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardziej wokół domu świątecznie. Lampki praktycznie wiszą cały rok, doszedł projektor ze śnieżynkami, girlanda na zewnętrznych schodach i choinka w donicy na zewnątrz. Nawet się zastanawiam czy jej nie zostawić (na balkonie). Potem posadzę ją przed domem - mam już dwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ;) bardzo mi się podobają takie proste, troszkę rustykalne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dekoracje :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie z kominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dekoracje w takim tylu, są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda już po świętach, ale inspiracje super.

    OdpowiedzUsuń