Ananasy - Trend 2018

Pamiętam, jak kilka lat temu widziałam biały ceramiczny ananas na zdjęciach pewnej blogerki. Później takie ananasy – zwykle białe lub metaliczne - pojawiły się w sklepach i rozpleniły się na blogowych zdjęciach.

Wallsauce

Sama rozważałam zaopatrzenie się w ananas, na przykład barwy miedzi, do blogowych zdjęć. 

Wtedy jednak wpadła mi w ręce książka Agathy Christie, w której pewien zadufany w sobie nuworysz przerabiał jakąś prastarą i klasycznie urodziwą rezydencję zgodnie ze swoim gustem (nuworyszowskim, czyli z brakiem gustu ;-)). Symbolem tego były... rzeźby ananasów wieńczące bramę. ;-)

Geschenke.de

O ile pamiętam, któryś z tych ananasów spadł komuś na głowę i go zabił...

I tutaj muszę przyznać, że książki mają na mnie naprawdę duży wpływ, bo nie sprawiłam sobie tego ananasa. Nawet nie dlatego, że obawiałam się, że spadnie komuś na głowę... ;-)

Podejrzewałam, że moda na ananasy będzie krótkotrwała i szybko przeminie, ale się myliłam.

Ona wciąż trwa.

Wallsauce

We wpisie o wnętrzarskich trendach 2018 wspomniałam, że to jeden z głównych motywów w tegorocznych kolekcjach. Nie tylko wnętrzarskich. Także odzieżowych...

Ananasów ci u nas dostatek. ;-)

Ananasy we wnętrzach




Ananasy – odzież, biżuteria, buty, torebki




Ananasy pierwszej klasy


A to ananasy z najwyższej półki, gdyby ktoś chciał zainwestować w takie designerskie. Od Gucciego, Dolce & Gabbana, Prady, itp.

Te rzeczy naprawdę kosztują po kilkaset-kilka tysięcy dolarów. ;-).


Jak Wam się podobają te propozycje?
Podoba Wam się motyw ananasa? Macie coś "ananasowego"?

Ja mam... kosmetyki, ale o nich przy innej okazji... ;-)


33 komentarze:

  1. Nie lubię mieć tego, co wszyscy. Nie lubię gdy na ulicy widzę 1000 klonów podążających za tym samym trendem. Jeśli śledzę trendy to właśnie po to żeby nie być jednym z klonów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze! :-)

      Kiedy wszyscy mają i robią to samo, zaczyna być nudno. I chyba straszne byłoby, gdyby naprawdę wszyscy stali się takimi klonami.

      Usuń
  2. I love this trend!Thanks for the cool picks!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To samo się tyczy mody na jednorożce...też pewnie zaraz przeminie :D Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z ananasami właśnie coś nie chce przeminąć.

      Ciekawe, ile utrzymają się jednorożce. Już minimum ponad rok mają się nieźle. Teraz nawet rosną w siłę.

      Aczkolwiek jednorożce są modne chyba bardziej wśród dzieci. ;-)

      Usuń
  4. Mi się akurat ten trend nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ananasy! Zarówno jeść jak i używać ich jako tła do zdjęć ;) Mam jeden srebrny, jeden złoty, ananasową miskę oraz różową podkładkę w ananasy, więc mam nadzieję, że ten trend faktycznie będzie trwał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to naprawdę masz niezłą kolekcję! :-)

      Też lubię jeść ta owoce! :-)

      Usuń
  6. mnie ten motyw ani ziębi, ani grzeje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też. Choć ta Agatha trochę mi "ośmieszyła" ten motyw ;-)

      Usuń
  7. Niektóre ananasowe rzeczy mi się podobają, ale nie jest to na zasadzie "muszę mieć". Metaliczne fajnie wyglądają na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie sa takie dziwne trendy, ktore trwaja latami :P Odnosze wrazenie, ze teraz jest boom na jednorozce i flamingi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie. W dodatku jedne i drugie już co najmniej od roku są takie popularne...

      Usuń
  9. Też myślałam, że to taka krótka moda, a jednak ananas trzyma się mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Podobnie jak te flamingi i jednorożce... ;-)

      Usuń
  10. Też jestem w szoku, że ta moda nadal trwa, chociaż kompletnie do mnie nie przemawia. O ile zdjęcia z ananaskami mi się podobają, to jak mam sobie sama coś kupić z tym motywem, to kompletnie nic nie widzę =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba ten trend :) Naprawdę fajna sprawa :D P.s co to za aplikacja że tak fajnie zdjęcie pokazuje ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobaja mi sie te propozycje, sama lubie ananasy i choc nie mam porcelanowego to zawsze jakis w lodowce siedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jeść ananasy, mam nawet perfumy z nutą ananasa, ale wzoru ananasa jakoś nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to perfumy? Pamiętam ananasa L'Artisan, miałam od kogoś malutką próbkę. :-)
      Ale chyba już wtedy był wycofany.

      Usuń
    2. Coach Floral, mają mieć w sobie sorbet ananasowy i faktycznie czuć tę słodycz. Perfumy raczej nie wybitne ;) ale bardzo przyjemne i w sam raz na wiosnę-lato. Mają też pieprz, który równoważy ananasa, w sumie ciekawa kompozycja.

      Usuń
  14. Ananasowy raj <3 Lubię ten motyw jaki i flamingi i kaktusy i wiele innych, sezon letni jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się ananasowe dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  16. A my to byśmy takiego złotego ananasa chcieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam nic ananasowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kosmetyki z ekstraktem z owego. Jeszcze nie zaczęłam używać, ale wkrótce zaczynam. :-)

      Usuń
  18. nie przepadam za ananasem.... widok lepszy od owoca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się nie podoba i nie mam chyba nic z tym motywem. Za to liście monstery już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam motyw ananasa! <3 Udało mi się nawet upolować złotego otwieranego, który teraz zdobi półkę nad łóżkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przyjemnie sie oglada i czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda! Uwielbiam ananasowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń