3 style wielkanocnych dekoracji

Nadchodzą święta i wszyscy wokół mówią, że myją okna...


...a ja mam dużo pracy i zajmuję się nią przez większość dnia. Brak mi czasu nawet na bloga i dlatego od kilku dni nie zdołałam odpowiedzieć na komentarze (nadrobię to!). Ostatnio przed każdymi świętami tak się dzieje...

Tymczasem zapraszam na wpis o trzech pomysłach na wielkanocną atmosferę w domu.

Pastelowo

Czyli lekko, kolorowo i świeżo.







Glamour

Dekoracje, jakie pasują do białych wnętrz pełnych połyskujących dodatków.





Rustykalnie

Bastrój rodem z drewnianej chatki, ze starej książki lub filmu.







Który styl najbardziej Wam odpowiada?




24 komentarze:

  1. Zdecydowanie pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda *o* Przyznam, ze mi wszystko jedno tak długo jak tylko są króliki i ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wielkanoc zdecydowanie pastelowo :) tamte 2 wolę na boże narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje i kolorystycznie też super, ja okien nie myje :D bo teraz przed świętami pracuję długo a o 19-20 okien myć nie będę :P tym bardziej o 4 rano jak wstaje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale! Ja przed każdymi świętami (przed Bożym Narodzeniem też) mam istny hardkor w pracy, więc mycie okien przed świętami to dla mnie jakaś abstrakcja. :-)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się rustykalne, chyba najbardziej pasowałyby do moich wnętrz. :) Ale i pastelowe mają swój urok. Glamour? Rezerwuję na Boże Narodzenie, jeśli już.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku stawiam na motywy ludowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U siebie w pokoju widziałabym albo dodatki glamour, albo rustykalne. Może się skuszę na jakiegoś srebrnego króliczka w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham pastele w wydaniu wielkanocnym. Jest tak błogo, wiosennie i lekko.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie style są świetne i bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te dekoracje, ten wieniec z jakami mega.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastelowy podoba mi się najbardziej. Jest najradośniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastelowy jest akurat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej w mój gust i wyobrażenie świat Wielkanocnych wpisują się pastele :D Wygląda to dodatkowo bardzo wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy ma coś w sobie, ale chyba glamour najlepiej zgrałby się z moim wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne dekoracje. Mnie chyba najbardziej pastelowy (miseczki kurki świetne).
    U mnie w tym roku megakolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę zaraz zobaczyć, czy pokazałaś coś na blogu. :-)

      Usuń
  16. Jeśli chodzi o mnie to pastele wygrywają we wszystkim. Uwielbiam pastele.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem skrajnym przypadkiem. Podobaja mi sie zarowno pastele, jak i styl rustykalny :P

    OdpowiedzUsuń